Anda yang Tentukan!


Anda Tentukan Keputusan!

Language English dan Bahasa Malaysia

Ada diantara kita tidak membuat keputusan untuk menjadi kaya. Majoriti yang mengharapkan kekayaan dan mendoakan kekayaan. Hmmm...Tetapi langkah yang sering dilupakan adalah untuk anda membuat keputusan menjadi kaya.

Tetapkan matlamat anda untuk menjadi bebas kewangan dan hutang. Tanamkan niat di hati bahawa anda akan berkorban masa dan tenaga dan berusaha untuk mencapai matlamat kewangan tersebut. Tanpa membuat keputusan, anda bagaikan berdiri ditengah-tengah pagar “Jadi kaya pun tak mengapa… tak jadi kaya pun tak mengapa”.

Mulai hari ini tunggu apa lagi, tetapkan keputusan anda untuk menjadi bebas kewangan. Tetapkan keputusan untuk memulakan perniagaan. Keputusan ini akan memberi fokus kepada anda untuk mencapai matlamat anda.

Fikir masa depan anda!




Define your Results!

Some we do not decide to become rich. The majority expect that wealth and riches pray.
Hmmm ... But the step that is often overlooked is your decision to become rich.

Set your goals to become independent financial and debt. Stirred the hearts of faith that you will sacrifice time and energy and strive to achieve these financial goals. Without making decisions, you stand like the middle of the fence "So why not rich ... not so rich why not".

Start today wait any longer, set up your decision to become independent financially. Set the decision to start a business. This decision will focus you to achieve your goals.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...